“Võtsin kümme korda kaks korda nädalas,” selgitab Allan, kes iga ligi tunnise seansi järel hüppas ka kaalule võitu otsima, toonuski tõusis sedavõrd, et pärast ei tekitanud kümne tuhande sammu astumine mingit küsimust — jala on Allanile alati meeldinud käia — kõnnid Kadriorust kesklinna ja tagasi, ja juba on ette näidata 4000 sammu, kaubanduskeskuses tuleb 3000 juurde ning ega sellega astumine otsa saa.

Tsükli lõppedes tuli kehaosad mõõdulindiga taas üle käia ja tulemusi olnuga võrrelda ning mis seal salata, pani südame rõõmust põksuma küll, kui keha erinevate piirkondade ümbermõõt kokku 16 sentimeetri võrra õhenes.

Muidugi tuli muuta ka söömisharjumusi, perioodidieet tähendab, et keskpäevani palukesi suhu ei võetagi, piisab piimaga hommikukohvist, veest või teest ja päeva põhiroa valmistab Allan ise, mis koosneb kala-, fitnesskana- või tailihatükist ning maitsestatud ja puljongis hautatud köögiviljadest, nagu porgand, paprika, küüslauk, brokoli ja lillkapsas.

Näksida võib veidi muudki, muidugi mitte friikaid ega pitsat, ja hiljemalt kell 19 on külmkapp lukus, et praegune kaal, 98 kilo, ei suureneks.

Loe pikemat lugu Allan Roosilehega värskest Naistelehest.