Seega miks mitte proovida alustuseks mõnda uut harjumust teha järjest näiteks kaks nädalat? Kui hakkab meeldima või vähemalt ei tundu see enam nii hirmutav, siis võid ju vabalt edasi teha. Aga kahe nädalase piiri seadmine iseendale on tunduvalt realistlikum kui näiteks otsustada, et sel aastal võtad kindlasti kaheksa kilo kaalust alla.

Üks naine kirjeldab oma kogemust, kuidas ta tegi kaks nädalat järjest iga päev planku veebilehel Woman’s Health Magazine ja ehkki tal oli selle harjutusega vihkan-armastan suhe, õppis ta selle kahe nädala jooksul enda kohta nii mõndagi.

Need on viis kõige olulisemat tegurit, mida ta kahe nädala jooksul avastas:

1. Plank on harjutus, mida võib teha igal pool ja see võtab vähe aega, seega selle harjutusega kaovad ära tavalised vabandused, et pole aega ega kohta.

2. Ehkki plangul on erinevaid variatsioone, ei tee see harjutust lihtsamaks. Kellel on ikka üleüldiselt nõrk füüsis, selle jaoks ongi plank tõeliselt raske harjutus.

3. Plank on tõeline terve keha harjutus, ehkki algajatele võib tunduda, et see mõjub ainult kätele. Proovige seda tõesti teha nädal-kaks järjest ja te tunnete lihasvalu kõikjal.

4. Plangu tegemine nõuab palju mentaalset pingutust. Isegi kui keha jaksab rohkem, siis negatiivsed mõtted on just need, mille tõttu kiiresti alla antakse.

5. Regulaarselt plangu tegemine teeb sind tõesti tugevamaks, ehkki alguses see ei pruugi nii tunduda. Kui aga järjepidevalt teha, peaksid varsti märkama, et jaksad hoopis kauem hoida, kui alguses.