Ekspertide sõnul see aga nii ei ole. Võttes arvesse, et kõhutüüpe on erinevaid, tuleb lihtsalt alustada sellest, et selgeks teha, kust probleem on alguse saanud ja sealt edasi vaadata spetsiaalse lahenduse suunas. Kõhupeale ladestunud rasvast on kõige raskem vabaneda. Et sellest lahti saada, alusta sellest, et vaata, milline kõhutüüp sul on ja mis on selle põhjuseks.

Kõhurasva ladestumises on süüdi mitmed erinevad tegurid:

Stressikõht

Stressi tõttu võib rasv kõhupiirkonda kuhjuda ka saledatel naistel. Sellisel puhul tuleks kindlasti katsuda stressist vabaneda, õppida rahunema, piirama kohvi joomist, toituma tasakaalukalt ja võtma lisaks magneesiumi.

Hormoonide tõttu muutunud kõht

Hormoonide muutumisel kuhjub rasv just puusadele ja kõhule. Seetõttu on vajalik tarbida rohkesti oomega-3 sisaldavaid toiduaineid: avokaado, kala, pähklid ja munad.

Punnis kõht

Selline kõht tekib halvast toitumisest ja mõningate toiduainete talumatusest. Hommikuti on kõht sageli lame, peale lõunasööki aga hakkab punnitama, tekitades puhitusi. Sellisel puhul on tähtis treenida südant ja magada piisavalt.

Õllekõht

Selline kõht tekib liigsest õllejoomisest. Soovitav on piirata alkoholi tarbimist ja toitumisel eelistada puu- ja köögivilju

Sünnitusjärgne kõht

Peale sünnitust vajub paljudel naistel kõht alla. Et sellest probleemist vabaneda, tuleb süüa rohkem häid rasvaineid nagu kala, eriti just lõhe, sardiinid, pähklid ja oliiviõli.

Vaata soovituslikke päevamenüüsid iga rasvavoldi puhul portaalist Kodused Lood.