„Kui meie toodetest rääkida, siis üks oluline aspekt on see, et enamik Natura Siberica tooteid on valmistatud hüdrolaatide baasil,” ütles Ananin. „See on niinimetatud lillevesi, mis tekib eeterlike õlide ekstraheerimisel. Saadavat lõpptulemust nimetame mikroelementide ja vitamiinide kokteiliks, see sisaldab mikroelemente, hüdrolaate ja vitamiine. Need komponendid meie toodetes aitavad hooldada nahka või juukseid.”

„Meie sertifitseeritud looduslike naha- ja juuksehooldustoodete koostised on loodud metsikult kasvavate taimede käsitsi korjamise tulemusena. Haruldasi ürte ja taimi saadakse kas võimsast Siberi loodusest või muust ökoloogiliselt puhtast kohast, näiteks meie rikkalikust Saaremaa taimefarmist,” lisas e-poe haldur Anastasia Fjodorova.

Ananin selgitas, et nende põhimõtteks on kasutada haruldasi taimi ja ürte, mis on kasvanud ekstreemses kliimas ning mis näitavad häid tulemusi. Selliseid taimi nimetatakse adaptogeenideks ja neid on laialt kasutuses nii farmakoloogias kui ka ilumaailmas.

Veel rääkis Ananin, et trendidest teeb ilma orgaaniline kosmeetika. „Seda on näha ka kaupluste riiuleid vaadates ja see on otsapidi jõudnud ka toidumaailma. Mõiste orgaaniline tuli hoopis põllumajandusest, kus orgaanilise tootmise käigus ei ole kasutatud keemilist väetamist. Muu hulgas on neile toodetele pandud nõudmised parabeenide ja silikooni sisalduse kohta. Kui rääkida tarbija käitumise trendidest, siis praegune ostja on väga teadlik, mis tooteid ta tarbib. Ühiskonnas on liikvele läinud mõiste skintellectual, mis ühendab endas kahte sõna: skin ja intellectual. Loomulikult need inimesed, kes nimetavad ennast selliselt, nad tunnevad huvi kosmeetikatoodete koostisosade vastu. Nad teavad täpselt, mida teeb tootes hüaluroonhape või mida teevad AHA-puuviljahapped,” lisas ta.

Millised tarbijasõbralikud uudistooted on poodidesse tulemas juba sellel suvel, saab kuulata saatest „Elustiil”, kus rahvusvahelisest brändist Natura Siberica räägivad brändijuht firmast Laminto OÜ Jana Ananin ja e-poe haldur Anastasia Fjodorova.