1. Hea seedimisele

Spinat mõjutab suurepäraselt sinu soolestikku, näiteks vähendab gaaside kogunemist, parandab kõhunäärme ja mao tegevust. Kui sööd seda regulaarselt, kannad hoolt ka oma seedetrakti eest.

2. Spinat neutraliseerib naatriumi mõju

Regulaarne spinati söömine stabiliseerib vererõhku tänu suurele kaaliumisisaldusele, mis neutraliseerib naatriumi kahjulikku mõju organismile. Kui sul on kalduvus söögile liiga palju soola lisada ja sa ei kavatsegi oma kombeid muuta, siis proovi vähemalt süüa neid toite, mis sisaldavad rohkelt kaaliumi.

3. Kasulik südame-veresoonkonnale

Rauasisalduse tõttu soovitatakse seda taime tarvitada ka kehvveresuse ja tuberkoloosi puhul.

4. Hea luustikule

See vahva taim sisaldab ka K-vitamiini, mis vastutab vere hüübimise eest. Samuti hoiab see koostöös teiste mineraalidega (fosfor, vask, tsink, mangaan ja magneesium) luud tugevate ja tervetena ning ennetab osteoporoosi teket.

5. Hoiab sind noore ja tervena

Spinatis leiduvad flavonoidid vähendavad enneaegse vananemise ja vähi riski. Nimelt vähendavad need vabade radikaalide mõju organismis.

6. Tugevdab immuunsüsteemi

Spinat sisaldab rohkelt vitamiine, mida on tarvis piisaval hulgal immuunrakkude tootmiseks.

7. Hea kaalulangetaja

Spinati söömiseks leidub veel üks põhjus: kuigi see sisaldab mitmeid toitaineid, on selles vähe kaloreid.

Loe pikemalt ja õpi selgeks mõned head retseptid Koduhaldja blogist.