1. Dipikaste

Sega kokku kausitäis hummust ja samapalju kõrvitsapüreed. Kasuta seda tervisliku dipikastmena juurviljavaagna juures.

2. Supp

Miks mitte teha kõrvitsast püreesuppi? Erilise maitse saamiseks lisa ka suitsujuustu.

Retsept: röstitud kõrvitsa-maapirni püreesupp

Retsept: vürtsikas kõrvitsasupp

Maguskartuli-kõrvitsasupp väikse apelsiniga

3. Pannkoogid

Selle asemel, et käega moosipurgi järgi haarata, sega hoopis kokku kõrvitsapüree, vahtrasiirup ja natukene sulatatud võid. Mmmmmm…!

4. Smuuti

Sega blenderis kokku banaan, neljandik tassitäit kõrvitsapüreed, keefir ja natuke mett. Magus ja tervislik algus sinu päevale!

5. Müsli

Enne kui hakkad kodukootud müslit ahju panema, sega see kokku paari lusikatäie kõrvitsapüreega. Nii saad omapärase magusa maitse.

6. Kohv

Kalla blenderisse võrdselt kuuma kohvi ja kuuma mandlipiima. Lisa ühe supilusikatäie jagu kõrvitsapüreed ja natuke kaneeli. Lase köögimasinal kõik ühtlaseks seguks muuta. Sa veel üllatud, kui maitsev see on!

7. Kakao

Täpselt samamoodi nagu maitsvat ja põnevat kohvi, saad sa blenderis valmistada ka kakaod. Kalla sinna kuum piim, lisa kakao ja supilusikatäis kõrvitsapüreed. See on tõeliselt sügisene kuum jook.

8. Rösti seemneid

Kui pähklitest kõrini, siis on aeg need kõrvitsaseemntete vastu välja vahetada. Tee seemned kõrvitsast puhtaks, sega neid oliivõli, soola ja tšillipipraga. Kalla seemned plaadile ning lükka see 300 kraadisesse ahju. Lase neil seal olla seni, kuni nad ilusaks kuldpruuniks muutuvad. Head nosimist!

Allikas: Men’s Health