Miks on kirsside söömine meile kasulik?

Sest kirss:

  • Mõjub toniseerivalt, rahustavalt, diureetiliselt, kergelt lahtistavalt, rögalahtistina, põletikuvastaselt, antioksüdandina, valuvaigistavalt, spasmolüütiliselt, krampidevastaselt, viiruste ja bakterite vastaselt, antiseptiliselt, kapillaare tugevdavalt, skleroosivastaselt jne.
  • Mõjub hävitavalt düsenteeria ja teiste nakkustekitajate puhul, nagu stafülokokk ja streptokokk.
  • Parandab söögiisu ja seedimist; kustutab janu; pakub leevendust kõhulahtisuse, kõrvetiste, iivelduse ja isegi oksendamise puhul.
  • Vähendab põletikke lihastes ja treeningujärgset lihasvalu, soodustab lihaste taastumist pärast vigastusi või liigseid füüsilisi harjutusi ja koormust.
  • Säilitab normikohast glükoosisisaldust veres.
  • Puhastab organismi toksilistest ainetest.
  • Viib organismist välja liigset kolesterooli, vedelikku, kusi- ja lämmastikhapet; vähendab turseid.
  • Vedeldab verd, vähendab vere liigset hüübimist, peatab verejookse.
  • Taastab kilpnäärme kudede morfoloogilise struktuuri ja normaalse toimimise (korrigeerib selle nii hüpo- ja hüperaktiivsust), soodustab kilpnäärmes tekkinud sõlmeliste moodustiste ära imendumist.

Allikas: Remedyway.ee

Loe kindlasti veel: Kuus põhjust süüa rohkem kirsse ja mureleid