Kodutohtri detsembrikuu teemad
* Treeni aju keskenduma!
* Kõht: valu on ohumärk
* Kas sidrun teeb saledaks?
* Hääl kord kodus, kord ära
* Liikudes saledaks!
* Vaarita targalt
* Juustele jumet juurde
* Appi! Vistrikud!
* Laste lõppematu võitlus viirustega

Käin aeroobikas, kuid mu kaal ei lange

Põhjus: paar korda nädalas aeroobikat ei ole piisav, et kulutada iga päev kaheksa tundi laua taga istuva inimese kaloreid. Kuigi spordisaalid on rahvast täis, siis suuremal osal inimestest on tavaline igapäevane kasulik liikumine vähenenud ja energiakulutus väiksem kui mõnikümmend aastat varem.

Lahendus: ole võimalikult aktiivne. Seisa bussis või trammis püsti, jaluta ka eskalaatoril, käi jalgsi poes, mine ja tule tööle jala.

Liikumine tekitab söögiisu

Põhjus: paljud mõtlevad, et pärast rasket treeningut võib süüa nii palju, kui tahad. Kui premeerid ennast suure taldrikutäie koorekastmes makaronide või šokolaaditahvliga, siis sööd kulutatud kalorid tagasi.

Lahendus: luba endale üks päev nädalas, kus sööd makaronitoitu või šokolaadi, kuid jää mõistliku koguse juurde. Premeeri ennast muude asjadega: näiteks elamuste, mitte söögiga.

Mida teha, kui kaalulangusega kadusid ka lihased või kui raskustega treenimine ei langeta kaalu, loe edasi Kodutohtri jaanuarikuu numbrist või portaalist kodus.ee.